Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om een bestelling online te plaatsen. Wij helpen u graag verder!
Er kunnen diverse redenen zijn waardoor het u niet lukt om online een bestelling te plaatsen:
- Er is een storing bij de bank waardoor u niet kunt afrekenen
Bel uw bank om te vragen of er een eventuele storing is. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op per mail op info@welzoveilig.nl of telefonisch via +31 (0)13 583 90 96
- Er is een storing op onze website
Refresh de website naar een paar minuten om te zien of het probleem is opgelost. Indien niet dit niet het geval is kunt u uw bestelling gemakkelijk per mail op info@welzoveilig.nl of telefonisch via +31 (0)13 583 90 96 aan ons doorgeven. Dan zorgen wij ervoor dat de bestelling als nog in orde komt.
- Wellicht bent u vergeten een veld in te vullen
Controleer of u alle velden met een rode * in heeft gevuld. Bovenaan de afrekenpagina wordt tevens vermeld welke vakken u eventueel vergeten bent in te vullen.