Veelgestelde vragen (FAQ)

Heeft u een vraag voor ons?

Kijk dan of uw vraag hieronder bij de veelgestelde vragen (FAQ) wordt genoemd. Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen (FAQ) of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via de contact pagina.

Bestelling

Zakelijke klanten bestellen bij ons dagelijks diverse producten.

Voor zakelijke klanten hebben wij het volgende toegevoegd om af te rekenen:

  • Mogelijkheid om een bedrijfsnaam in te vullen.
  • Afrekenen met een afwijkend factuur- en/of afleveradres
  • Vermelding van referentie op de factuur (inkoopnummer)
  • BTW-factuur

Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om een bestelling online te plaatsen. Wij helpen u graag verder!

Er kunnen diverse redenen zijn waardoor het u niet lukt om online een bestelling te plaatsen:

  • Er is een storing bij de bank waardoor u niet kunt afrekenen

Bel uw bank om te vragen of er een eventuele storing is. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op per mail op info@welzoveilig.nl of telefonisch via +31 (0)13 583 90 96

  • Er is een storing op onze website

Refresh de website naar een paar minuten om te zien of het probleem is opgelost. Indien niet dit niet het geval is kunt u uw bestelling gemakkelijk per mail op info@welzoveilig.nl of telefonisch via +31 (0)13 583 90 96 aan ons doorgeven. Dan zorgen wij ervoor dat de bestelling als nog in orde komt.

  • Wellicht bent u vergeten een veld in te vullen

Controleer of u alle velden met een rode * in heeft gevuld. Bovenaan de afrekenpagina wordt tevens vermeld welke vakken u eventueel vergeten bent in te vullen.

U kunt vrijblijvend per mail – info@welzoveilig.nl – een offerte aanvragen.

Wij garanderen het beste advies voor de scherpste prijs.

Dat is geen enkel probleem. Ook aan ministeries, scholen en/of andere instellingen leveren wij onze producten en diensten. U kunt zowel via de webshop als per mail – info@welzoveilig.nl – uw bestelling plaatsen.

Nee, dat is niet verplicht. U kunt ook middels de mail of telefonisch een bestelling plaatsen.

Wilt u per mail een bestelling plaatsen? Stuur dan een mail naar info@welzoveilig.nl met de gegevens van de kluis die u wilt bestellen.

Wilt u telefonisch bestellen? Dat kan via: +31 (0)13 583 90 96

Indien u per mail of telefonisch een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons per mail een factuur. Zodra u de factuur betaald heeft, nemen wij de bestelling in behandeling.

Voorlopig is het nog niet mogelijk om een bestelling te kunnen plaatsen op rekening. Indien u per mail of telefonisch een bestelling plaats ontvangt u van ons per mail een factuur. Zodra u de factuur betaald heeft nemen wij de bestelling in behandeling.

Onze producten worden door diverse leveranciers naar u verzonden, daarom zijn wij afhankelijk van de levertijden van onze leveranciers. U kunt ons altijd een mail sturen voor de actuele levertijden.

Kluizen

Een kluis is geen dagelijkse aankoop. Vaak volgt het besluit om een kluis te kopen door een vervelende gebeurtenis zoals inbraak of brand waarbij kostbare eigendommen verloren zijn gegaan.

Om u zo goed mogelijk te helpen bij de keuze van uw kluis maken wij gebruik van diverse filters in onze webshop.

  • Bij Categorieën kiest u wat de functie van de kluis moet zijn.
  • Bij het Merk kunt u eventueel een gerichte keuze betreft het merk maken
  • Bij Classificatie brandwerend kiest u de gewenste brandwerende classificatie. Wilt u weten waar de classificaties voor staan? Kijk dan bij Kluis normeringen voor uitleg.
  • Bij Classificatie inrbaakwerend kiest u de gewenste inbraakwerende classificatie. Wilt u weten waar de classificaties voor staan? Kijk dan bij Kluis normeringen voor uitleg.
  • Bij Testcertificaat kiest u gemakkelijk welke testcertificaat de kluis moet hebben. Wilt u weten waar de certificaten voor staan? Kijk dan bij Kluis normeringen voor uitleg.
  • Bij Type slot kiest u gemakkelijk wat voor type slot u in de kluis wilt.
  • Bij Waardeberging contact kiest u tot welk bedrag er maximaal verzekerd kan worden door de verzekering van het contactgeld dat in de kluis ligt. LET OP! Controleer dit altijd eerst bij de verzekering of zij het maximale bedrag verzekeren.
  • Bij Waarde kostbaarheden kiest u tot welk bedrag er maximaal verzekerd kan worden door de verzekering van alle kostbaarheden dat in de kluis ligt. LET OP! Controleer dit altijd eerst bij de verzekering of zij het maximale bedrag verzekeren.

Mocht u er niet uitkomen of wilt u toch liever persoonlijk geholpen worden door een van onze medewerkers? Stuur dan een e-mail naar info@welzoveilig.nl of bel naar: +31 (0)13 583 90 96.

Het is mogelijk om een extra sleutels van een kluis bij te bestellen. Dit kunt u gemakkelijk doen via onze mail: info@welzoveilig.nl

Wij zijn druk bezig met het volledige assortiment voor u online te zetten. Hierdoor kan het zijn dat nog niet alle kluizen online staan. Indien dit voor u het geval is, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina.